Ook in 2015 gaan we voor een optimale aansluiting van onze kennis met uw ambitie!
bekijk de online versie  |  afmelden
GEA helpt organisaties om een strategische veranderslag te maken
 
Linkedin   Twitter
Wat zijn uw ambities voor 2015?
Halverwege december is het alweer tijd om de balans op te maken en plannen voor volgend jaar te smeden. De top zoveels van 2014 en voorspellingen voor het aankomende jaar zullen u binnenkort om de oren vliegen. Het voornemen van GEA? Ook in 2015 gaan we voor een optimale aansluiting van onze kennis met uw ambitie!
 
Tweets Follow
GEA GEA consultancy 9 Dec
@GEAconsultancy
Digitale transitie: flexibiliseren van innovatie voor de veranderingen van morgen. Lees verder
 
GEA
 
 
 
Workshops over de juridische aspecten van online publiceren
Advocaat en bedrijfsjurist Philippe van Wijnen is gespecialiseerd in auteurs- en mediarecht en heeft samen met GEA een serie workshops ontwikkeld voor  boekenuitgevers. Want als je het veranderde spel met nieuwe knikkers wilt meespelen, zul je de regels goed moeten kennen.
 
Omdat 80% van de juridische vragen generiek zijn voor verschillende boekenuitgevers, willen Van Wijnen en GEA advies laagdrempelig aanbieden. Voor gedegen juridische kennis zijn de kosten dus geen belemmering meer!
 
In de workshopserie komen verschillende onderwerpen aan bod, zoals:
-   Amazon, Apple, CB, Bol.com... waar zet je eigenlijk een handtekening onder?
-   De do’s & don’ts bij mededinging en juridisch onderhandelen
-   Wat leren we van de internationale cases?
-   Auteurscontracten in digitale omgevingen.
 
Geïnteresseerd? Lees meer op de website van GEA of meld je direct aan!
Lees Verder »
Delen  
 
 
 
Abonnementenstrategie verbeteren? Geef géén korting!
10 verbeterpunten voor je churnmodel
Uit recent onderzoek door ons naar het  churnmodel voor abonnees bij een Nederlandse uitgeversgroep, is gebleken dat een aantal variabelen waarvan je zou verwachten dat ze een groot effect zouden hebben, juist geen vanzelfsprekend effect hebben op het aantal opzeggingen door abonnees. Deze inzichten geven richting  aan het verbeterprogramma voor hun churnmodel. We hebben de belangrijkste 10 verbeterpunten op een rij gezet.
Lees Verder »
Delen  
 
 
 
 
Social business: zo anticipeer je op de klant van nu
Frankwatching
30 oktober 2014 - Karlijn Meijer

Als klanten alles al weten, prijsvergelijkingen hebben gedaan, juridische aspecten hebben achterhaald of klachten direct via Linkedin bij de directie neerleggen, hoe moet je daar dan als organisatie op anticiperen? Social business kan een antwoord zijn.
Lees Verder »
Delen  
 
 
 
Met moderatie kom je ver!
Veel stakeholders, de specifieke materie van een audiovisueel centrum en een complexe overlegstructuur kan veranderen lastig maken. GEA modereerde een reorganisatie bij een universiteit in zes weken. GEA maakte een langetermijnvisie, namen de medewerkers mee in het proces van de verandering en realiseerden de doelstelling van de reorganisatie. Moderatie en een intensieve samenwerking met de leiding maakten dit mogelijk. 
Lees Verder »
Delen  
 
 
Contact
GEA Communicatielogistiek
Stationsplein 28
1382 AD Weesp
T 0294 410919
E info@gea.nl
W www.gea.nl
 
 
quote
 
Als je snel wilt reis je alleen, Als je ver wilt komen reis je samen. Ik kies voor dat laatste.
Pim Smit, associate GEA consultancy
 
U ontvangt dit bericht als relatie van GEA op het e-mailadres   |   terug naar top »